نرم افزار آنالیز گروپ ( جمع تیر ) TDS

نرم افزار آنالیز گروپ ( جمع تیر ) TDS

نرم افزار آنالیز گروپ ( جمع تیر ) TDS

نرم افزار OnTarget TDS

نرم افزار OnTarget TDS راه جدیدی برای اندازه گیری دقت و صحت هدف گیری است. نرم افزار TDS با استفاده از تحلیل هدف گیری خودکار، قابلیت‌های اندازه‌گیری و جمع آوری داده‌ی محاسبه کننده‌ی دقت (Precision Calculator) را گسترش می‌دهد. اطلاعات اضافی و آمار پیشرفته‌ای که توسط نرم افزار TDS تولید می‌شود، به شما در بهتر کردن تنظیمات هدف گیری‌تان کمک می‌کند. نرم افزار TDS را دانلود کنید و همین الآن شروع به کار کنید.

گروپ‌های مجازی TDS

گروه‌پ های مجازی TDS کیفیت اطلاعات شما را بهبود می‌دهند. سه و پنج گروپ می‌تواند تخمینی از دقت اسلحه‌ی ‌تان را در اختیارتان قرار دهد. هرچه تعداد تیرها در گروپ های مجازی TDS بیشتر باشد، کیفیت داده‌ی شما بهبود بیشتری خواهد یافت.

اطلاعاتی که از گروپ مجازی به دست می‌آید، شامل موارد زیر است: حداکثر گستره‌ی پخش تیرها، شعاع متوسط، وسعت گروپ، انحراف معیار استاندارد، و آمار سرعت.

نرم افزار TDS کار جمع آوری داده را آسان می‌کند.

نرم افزار TDS برای تحلیل خودکار، بیش از 40 هدف از پیش تعریف شده دارد. کافی است از یکی از اهداف از پیش تعیین شده پرینت بگیرید. به ازای هر اصابت به مرکز هدف، یک تیر جدید شلیک کنید. پس از اتمام تیر اندازی، هدف را اسکن کنید. باقی کار را نرم افزار TDS انجام خواهد داد. بدون اینکه نیاز باشد که به صورت دستی، کار طاقت فرسای محاسبه و تولید نمودار را انجام دهید، نرم افزار TDS تیرها را با استفاده از یک نقطه‌ی هدف مشترک، در یک گروه مجازی ترکیب می‌کند. در اینجا کلیک کنید تا تصویرهای هدف TDS را ملاحظه کنید.

نرم افزار TDS شامل ویژگی‌های OnTarget PC (محاسبه‌ کننده‌ی دقت بر روی هدف) است.

نرم افزار TDS شامل همه‌ی ویژگی‌ها و قابلیت‌های محاسبه کننده‌ی دقت بر روی هدف است و مشابه با OnTarget PC، با هر هدفی کار می‌کند. تصویر هدف را وارد کنید، گروه ایجاد کنید، و اضافه کردن تیر را آغاز کنید. همه‌ی داده‌ها و اطلاعات مربوط به OnTarget PC در نرم افزار TDS گنجانده شده است.

دانلود نرم افزار TDS …

برنامه‌ی OnTarget TDS را می‌توانید با همه‌ی کارکردهای آن، به مدت 15 روز پس از نصب، به صورت رایگان استفاده کنید. بسته‌ی نصب نرم افزار را دانلود کنید. گزینه‌ی Open را انتخاب کنید و Setup.exe را اجرا کنید تا نرم افزار نصب شود. یا اینکه می‌تواند فایل نصب را در رایانه‌ی خود ذخیره کنید تا بعداً عملیات نصب را انجام دهید.

Download TDS

خرید …

برای خرید نرم افزار OnTarget TDS، این مراحل را انجام دهید.

برنامه را اجرا کنید و شماره‌ی ثبت نرم افزار (Registration Number) را در کادر پایین و سمت چپ این صفحه وارد کنید.
می‌توانید از داخل نرم افزار، شماره‌ی ثبت را کپی کنید و در کادر زیر بچسبانید. یا اینکه می‌توانید شماره‌ی ثبت را با دقت تایپ کنید.
هزینه‌ی ثبت نرم افزار برابر با 34.99 دلار است (هزینه‌ی فعال‌سازی چند نسخه از نرم افزار و 8.54 درصد مالیات بر فروش، به این مبلغ پایه اضافه خواهد شد).
بر روی گزینه‌ی Buy Now کلیک کنید تا خرید خود را از طریق PayPal (سایتی برای واریز پول بابت خرید اینترنتی) تکمیل کنید.

ایمیلی را دریافت خواهید کرد که حاوی نام کاربری (Username) و کلید قفل گشای (Unlock Key) ثبت شده‌ی شما است. ممکن است دریافت این ایمیل، 2 الی 3 روز طول بکشد.