سانشید دوربین تفنگ
ضرورت های استفاده از سانشید دوربین تفنگ

آیا باید از آفتاب گیر (Sunshid) برای دوربین تفنگ خود استفاده کنید؟

سانشید دوربین تفنگ

هدف از sunshid محافظت از میزان نوری است که وارد محدوده می شود. در اصل ، این کار به حداقل رساندن تابش خیره کننده کمک می کند ، که می تواند به چشم شما کمک کرده و دقت شما را بهبود بخشد.

مطمئناً این عالی به نظر می رسد ، اما آیا آفتاب گیر واقعاً ارزش استفاده را دارد؟ در این مقاله ، ما به طور خلاصه در مورد مزایا و معایب آفتابگیر و اینکه آیا باید از آن استفاده کنید یا خیر صحبت خواهیم کرد.

برای شروع ، ما در مورد اصول یک سانشید صحبت می کنیم.

سانشید ها بسیار ساده هستند. این قطعه در طرف عدسی شیئی به طرفی متصل می شود . این به معنای واقعی کلمه فقط یک لوله توخالی است که به کاهش تابش نور در محدوده شما کمک می کند.سانشید در واقع مثل یک آفتابگیر (هودعکاسی) از نور های ناخواسته جلوگیری میکنه
همچنین کنتراست تصویر را بالاتر می برد .نورهای سرگردان که به داخل عدسی می تابند باعث flare شدن تصویر و تغییر در رنگ ها می شوند ، همین نقش برای سانشید کافی است .

 

طرفداران
بزرگترین مزایای آفتابگیر کاهش تابش خیره کننده و سهولت استفاده است. یک آفتابگیر با کیفیت تفاوت چشمگیری در میزان تابش نور خیره کننده و مزاحم ایجاد می کند. علاوه بر این ، هیچ چیزی را در مورد اپتیک تغییر نمی دهد و میدان دید شما را محدود نمی کند.

استفاده از آنها بسیار آسان است زیرا نصب آنها بسیار آسان است. این به معنای واقعی کلمه تنها کاری است که شما باید انجام دهید. آسان تر از این نمی شود.

در نهایت ، آنها با قیمت بسیار ارزان در دسترس هستند. اگر با تابش نور خیره کننده روبرو هستید ، آفتابگیر یک راه حل بسیار ارزان برای بهبود مشکل شما و کمک به افزایش دقت شما است.

استفاده از سانشید های دست ساز با فوم و یا کاغذ و آلومینیوم و … نیز در بین تیراندازان رایج می باشد

سانشید دوربین تفنگ

سانشید دوربین تفنگ

 

نکات منفی
تنها مزایای واقعی مرتبط با سایبان افزایش طول و حجم تفنگ است. این ابزار طول دوربین را افزایش می دهد ، که ممکن است مناسب برخی از تفنگ ها نباشد. با این حال ، آنها در طول های مختلف موجود هستند ، بنابراین احتمالاً می توانید آن را استفاده کنید.

همچنین وزن اضافی نیزایجاد می شود و اینکه سانشید گاهی خوشایندترین چیزی نیست که می توانید به تفنگ اضافه کنید یک واقعیت است اما انواع مختلف و حتی دست ساز این ابزار می تواند با نیاز شما متناسب سازی شود.

سانشید ها ضمن آفتاب گیر بودن نقض محافظتی نیز ایفا می کنند

سانشید دوربین تفنگ

توصیه ها
اگر هر نوع تیراندازی زیر نور خورشید را انجام می دهید ، سانشید به کارتان آسیب نمی رساند. اگر می توانید آن را روی تفنگ خود قرار دهید ، این یک افزودنی آسان و ارزان برای تفنگ شما است که می تواند بسیار مفید باشد. اگر در حال تیراندازی تفریحی یا تیراندازی دقتی و مسابقاتی هستید ، اگر در نور مستقیم خورشید تیراندازی می کنید ، یک آفتابگیرمی تواند برای شما مفید باشد.

سانشید دوربین تفنگ

با این حال ، اگر بیشتر تیراندازی های شما خارج از نور مستقیم خورشید اتفاق می افتد ، یک آفتابگیربرای شما کار چندانی نمی کند. این یک قطعه اضافی و حجیم است که تقریباً هیچ هدفی ندارد.

نتیجه
همانطور که می بینید ، سانشید ها بسیار آسان به سلاح ها اضافه می شوند و بسته به نوع تیراندازی شما می توانند برای شما بسیار مفید باشند.