پمپ تقویت کننده واسط شارژ تفنگ بادی
پمپ تقویت کننده واسط شارژ تفنگ بادی

پمپ تقویت کننده واسط شارژ تفنگ بادی

پمپ تقویت کننده واسط شارژ تفنگ بادی

پمپ تقویت کننده Extreme BigBore Rifles فوق العاده است: این دستگاهی است که به شما اجازه می دهد تفنگ بادی PCP خود را تا فشار بیشتری نسبت به مخزن خود پر کنید.

به عنوان مثال ، بگویید مخزن HPA شما تحت فشار کمتر از 2500 PSI معادل 172 Bar است و می خواهید FX Impact خود را تا 3625 PSI معادل 250 Bar کامل پر کنید. به طور معمول ، بدون مراجعه مجدد به فروشگاه و استفاده از کمپرسور ، شانسی ندارید . با استفاده از پمپ تقویت کننده برای اتصال بین تانک و تفنگ بادی PCP – در کمتر از یک دقیقه – می توانید آن را تا 250 Bar کامل پر کنید.

از آنجا که از نظر فنی “تقویت کننده فشار هوا” شناخته می شود ، نیازی به منبع برق یا حتی باتری نیست. این دستگاه تنها با استفاده از نیروی هوای فشرده کار می کند. بنابراین می توان از آن در شوتینگ رنج ها یا هر جایی دور از منبع تغذیه استفاده کرد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد پمپ تقویت کننده و مزایای آن ، این پست قبلی وب سایت HAM را بررسی کنید .

 

مزایای پمپ تقویت کننده 

نسبتاً کوچک و سبک است. با وزن کمتر از 12 پوند و طول 24 اینچ ، قابل حمل است. به عنوان مثال ، این بسیار سبک تر از اکثر کمپرسورهای برقی قابل حمل است. بنابراین می توانید آن را با خود به باشگاه یا شوتینگ رنج خود ببرید.

 اگر مخزن خود را در فروشگاه های تجهیزات تیراندازی یا آتش نشانی پر کرده اید ، تجربه کرده اید که معمولا بدون توجه به میزان فشار مخزن ، قیمت یکسانی را برای شارژ دریافت می کنند .

با هر نوع تفنگ بادی PCP کار می کند. به طور طبیعی ، مزایای آن بسیار مشهود است زیرا تفنگ های بادی جدید با قدرت های بالا دارای اشتهای زیادی در مصرف هوا هستند. اما بوستر پمپ را می توان با هر PCP استفاده کرد. این امر آن را برای باشگاه هایی که تیراندازان زیادی دارند ایده آل می کند.

ممکن است برای شما مفید باشد که یک فشار سنج اضافی دقیق را در خطی مانند این بین پمپ تقویت کننده و تفنگ وصل کنید …

 

پمپ تقویت کننده Extreme در حال حاضرتوسط Extreme Big Bore در دسترس است و با قیمت 899.99 دلار به فروش می رسد.

 

نسخه جدید

خوب ، چیزی که ما متوجه شدیم این است که در واقع نسخه جدیدی از تقویت کننده پمپ وجود دارد. بنابراین ما روی آن تمرکز کرده ایم.

در هر مهندسی واقعاً برجسته ای ، بزرگترین چالش ساده سازی محصول در حین حفظ – یا حتی بهبود عملکرد است. یک طراحی ساده تر به طور کلی قابلیت اطمینان را با استفاده از قطعات کمتر بهبود می بخشد: اشتباه کمتر وجود دارد!

در صورت وجود کنترل های کمتر ، استفاده از قطعات کمتر نیز می تواند باعث سهولت استفاده از محصول شود. در نهایت ، طراحی ساده تر ممکن است هزینه ها را کاهش دهد ، اگرچه همیشه اینطور نیست. (قطعات کمتر گران تر می تواند گرانتر از تعداد بیشتری از قطعات ارزان تر باشد).

آخرین نسخه محصول Extreme Big Bore با حذف فشار سنج پایین و محدود کننده جریان ، طرح اولیه را ساده کرده است. این تغییر قابل مشاهده است ، حداقل ، دیگران در داخل هستند. بنابراین در حال حاضر نیازی نیست که کاربر جریان فشار را تنظیم کند.

 

در اینجا مقایسه دو نسخه بوستر پمپ را مشاهده می کنید. ابتدا جدید…

پمپ تقویت کننده واسط شارژ تفنگ بادی

 

سپس نسخه قبلی…

پمپ تقویت کننده واسط شارژ تفنگ بادی

ظرفیت مخزن

متغیر دیگر ظرفیت مخزن است. 

ما از پمپ تقویت کننده با هر دو سیلندر کوچک 90 Cu  و بزرگ 550 Cu استفاده کردیم .هر دو خوب کار کردند. اما پمپ تقویت کننده برای استفاده در مخزن با ظرفیت بیشتر مناسب تر است.

مخزن شارژ تفنگ بادی

 

رابط انسانی

در مرحله اول ، وقتی همه چیز متصل است و شیر مخزن باز می شود صدای هجوم هوا به داخل تفنگ بادی را خواهید شنید. فقط یک یا دو ثانیه صبر کنید تا این کار متوقف شود و همه چیز قبل از حرکت به جلو حل شود.

ثانیاً ، پمپ تقویت کننده در واقع هنگامی که دکمه فعال کننده سبز را به پایین فشار می دهید عمل می کند. این بدان معناست که هر بار که آن را فعال می کنید باید به طور مداوم دو یا سه ثانیه به آن فشار بیاورید.