باشگاه بنچ رست اهواز در ورزشگاه غدیر این شهر احداث شد

باشگاه بنچ رست اهواز در ورزشگاه غدیر این شهر احداث شد

باشگاه بنچ رست اهواز در ورزشگاه غدیر احداث شد

باشگاه تیراندازی بنچ رست اهواز در مجموعه ورزشی غدیر این شهر با سرمایه گذاری شخصی توسط آقای قناد و جمعی از تیراندازان بنچ رست و علاقمندان به تیراندازی تفنگ بادی احداث گردید.

طراحي این پروژه توسط مهندس رشيديان انجام شده است.
استان خوزستان از لحاظ کمیت و کیفیت تیراندازی بنچ رست و بطور کلی تفنگ بادی یکی از استعداد های غنی کشور محسوب و تا کنون باشگاه های دیگری مانند باشگاه بنچ رست عقاب در آبادان و دیگر باشگاه ها یا نقاط تمرینی را مانند مجموعه ورزشی شهید قنوتی در خود داشته و از انبوه تیراندازان علاقمند به تفنگ بادی برخوردار است . 

آقای علی قناد فعال بنچ رست استان خوزستان 

باشگاه بنچ رست اهواز

زمین باشگاه تیراندازی با تفنگ بادی اهواز با همکاری رئيس هیات تیراندازی استان خوزستان آقاي سيدسالار محمدنيا و اداره ورزش و جوانان اهواز به این رشته محبوب اختصاص یافته است .

ساخت قالب میز بنچ رست در باشگاه اهواز

میز بنچ رست باشگاه اهواز

این میدان تیراندازی در شمال غربی شهر اهواز در داخل مجموعه ورزشی فرهنگی الغدير و شامل 15 میز بنچ رست  و یک خط تیراندازی ایندور (کانال تست ایزوله) خواهد بود. در حال حاضر ساخت میزها و اجرای آنها به پایان رسیده و مرحله ساخت پایه اهداف نیز شروع شده است. خط ایندور 50 متر نیز در فاز بعدی باشگاه اجرا خواهد شد. 

بنچ رست اهواز

این میدان قابليت استفاده برای تیراندازی بنچ رست در فواصل 25 ، 50 و 100 متر را داراست. به گفته آقاي قناد کلیه کارهای اجرایی این محل با همیاری و همکاری جناب اقاي يونس رادفرد،اقاي خالد سليماني اقاي ابوالفضل بهمني و اقاي رامتين ديدبان انجام شده است. 

گالری تصاویر باشگاه بنچ رست اهواز

لینک گوگل مپ باشگاه بنچ رست اهواز

با تشکر از گزارش تصویری آقای علی قناد