تفنگ بادی FX M3
تفنگ بادی FX M3

تفنگ بادی FX M3

تفنگ بادی FX M3

FX Impact M3 جدیدترین و بهترین نسخه از محصولات برند سوئدی است. تعداد زیادی ویژگی جدید ، همراه با مجموعه ای از کالیبرها ، طول لوله و لوازم جانبی…

تفنگ بادی FX M3

Impact M3 در رنگ مشکی یا برنز موجود است. همه کالیبرهای مورد انتظار وجود دارد – از .177 تا کالیبر 35. و طیف وسیعی از طول لوله ها از 500 میلی متر شروع می شود ، تا 800 میلی متر . طول استاندارد لوله 600 میلی متر است.

تفنگ بادی FX M3

Impact M3 برای ارائه قدرت بیشتر ، پلنیوم بزرگتری دارد. ظرفیت این قطعه اکنون به کمتر از 72 سی سی افزایش یافته است! این جاذبه خاصی برای تیراندازان و کسانی است که خواهان M3 در کالیبرهای 0.30 و .35 هستند.

تفنگ بادی FX M3

پیشرفت دیگر گنجاندن دو تنظیم کننده هوا (رگولاتور) در طراحی Impact است. اولین تنظیم کننده یک دستگاه کوچک است که در اتصال مخزن تعبیه شده است. FX می گوید که این باعث می شود فشار کمتری بر تنظیم کننده اصلی (دوم) اعمال شود. در نتیجه فشار خروجی تنظیم کننده ثابت تر است و در نتیجه تلورانس سرعت شات به شات کمتر می شود.

عکس زیر اولین تنظیم کننده و محل آن را نشان می دهد. همچنین مخزن بزرگتر 580 سی سی را نشان می دهد که اکنون به صورت استاندارد با M3 همراه است.

تفنگ بادی FX M3

 

M3 همچنین از سیستم FX Quick Tune جدید استفاده می کند. این یک ارتقاء اساسی است که به شما امکان می دهد (تقریبا) همه  تنظیمات سرعت را به راحتی و بدون ابزار تنظیم کنید. البته فشار با استفاده از دو تنظیم کننده تنظیم می شود. تنظیم کننده ولو زمان باز شدن ولو را کنترل می کند و بار هوا را در پشت ساچمه اندازه می کند. تغییرات بزرگ در کشش فنر چکش با استفاده از چرخ قدرت سنتی تنظیم می شود – اکنون با 16 پله. با این حال ، در حال حاضر تنظیم کننده فنر چکش Micro Fine نیز وجود دارد. FX می گوید که این اجازه می دهد تا سرعت Muzzle را در مراحل دقیق 1 یا 2 FPS تنظیم کنید!
تفنگ بادی FX M3
سایر تغییرات شامل نصب دوطرفه سیستم کوکینگ کناری است. و در حالی که ماشه های ضربه ای همیشه برجسته بوده اند ، این مورد – نیز – اصلاح شده است. ماشه جدید اجازه می دهد تا پایه ماشه به جلو و عقب منتقل شود. FX می گوید که ماشه جدید استیج دوم را ارائه می دهد.
برای تیراندازان لانگ رنج، ریل پیکاتینی در حال حاضر دارای یک زاویه 20 MOA است. این امر به منظور جلوگیری از تمام شدن کلیک تورت الویشن ( طبلک برد ) در مسافت بالا است.
سرانجام  – Impact M3 در حال حاضر شامل فشار سنج های با کیفیت Wika به صورت استاندارد است. اگر امکان اندازه گیری دقیق فشار داخلی وجود نداشته باشد ، این همه قابلیت تنظیم دقیق در اسلحه وجود ندارد!
تفنگ بادی FX M3